کراتینین 4.7 در PKD معنی و چگونه برای کاهش
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین 4.7 در PKD معنی و چگونه برای کاهش

کراتینین 4.7 در PKD معنی و چگونه BajarlaMi پدر با بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شده است، و دکتر به ما گفت که سطح کراتینین خود و 4،7.¿Puede 4.7 کراتینین به من بگویید چه به این معنی است و چگونه آن را پایین تر؟

چه کراتینین 4.7؟

کراتینین 4.7 در PKD معنی:

1.Your نفرون بیش از 70٪ آسیب دیده اند.

2. بسیاری از سموم رسوب در بدن شما وجود دارد، بنابراین شما نمی خواهید به خوردن مواد غذایی و همیشه احساس خستگی.

3.The به کیست در کلیه خود را به اندازه کافی بزرگ به آسیب کلیه ها می باشد. اگر سموم بیشتر و بیشتر بدن، بسیاری از عوارض دیگر رخ دهد، مانند CVD (بیماری های قلبی عروقی)، اتحادیه اروپا (انسفالوپاتی اورمیک)، بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های سیستم عصبی، و غیره سپرده، تمام این بیماری برای زندگی بسیار خطرناک است. در یک کلام، در حال حاضر مرحله حیاتی، درمان زود است که به شدت به او پیشنهاد شده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 4.7 در PKD؟

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان اومو یکی از موثرترین درمان برای PKD، نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، شما همچنین می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، پس از آن یک opción.Creo خوب این است که، با کمک این درمان، او می تواند شرایط خود را در زیر control.Si او می تواند این درمان به زودی به عنوان او می تواند، او ممکن است یک فرصت برای کاهش اندازه کیست و مهار رشد مجدد داشته است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان PKD نیاز دارید و یا می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی Osmotherapy، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم mesaje ترک، ما با همه چیز yudarle خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: